Πολιτική καταλύματος
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ
Για να ισχύσει μια κράτηση πρέπει να καταβληθεί προκαταβολή. Ο πελάτης έχει το χρονικό περιθώριο των 4 ημερών να καταβάλει το αντίστοιχο ποσό (πιθανά τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη). Εάν παρέλθει αυτό το χρονικό διάστημα και δεν έχει κατατεθεί η προκαταβολή, χωρίς να υπάρχει σχετική ενημέρωση για τυχόν καθυστέρηση, τότε η κράτηση ακυρώνεται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Εάν ο πελάτης προβεί σε ακύρωση της κράτησης 21 μέρες πριν από την καθορισμένη ημερομηνία άφιξης, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ποσό της καταβληθείσας προκαταβολής (πιθανά τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη).
Εάν ο πελάτης ακυρώσει την κράτηση σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών της προκαθορισμένης ημερομηνίας άφιξης ,οφείλει στον ξενοδόχο το μισό του συνολικού ποσού της παραγγελίας που ακύρωσε.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ
Σε περίπτωση μη εμφάνισης του πελάτη, ενώ έχει κατατεθεί προκαταβολή, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση του πελάτη μέχρι την επόμενη μέρα στις 11:00 το πρωί.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΩΡΗΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης του πελάτη, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να καταβάλει το 50% του συνολικού κόστους της διαμονής που ακυρώνεται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ CHECK IN – CHECK OUT
CHECK IN: 15:00 μ.μ
CHECK OUT: 11:00 π.μ
Check out μετά τις 11:00 π.μ από την προγραμματισμένη αναχώρηση και μέχρι τις 17:00 μ.μ το αργότερο, η χρέωση είναι 50% της διανυκτέρευσης. (Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα).
Check out μετά τις 17:00 μ.μ, η χρέωση είναι 100% της διανυκτέρευσης. (Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ
Η ελάχιστη διαμονή εφαρμόζεται κατά την κρίση της διεύθυνσης του καταλύματος και ενημερώνεστε κατά την κράτηση. Την υψηλή περίοδο η ελάχιστη διαμονή είναι 5 διανυκτερεύσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Στα δίκλινα δωμάτια μπορεί να προστεθεί έξτρα κρεβάτι (ράντζο) ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Η χρέωση είναι 5 ευρώ για παιδιά και 10 ευρώ για ενήλικες για κάθε διανυκτέρευση.
- Για κάθε βλάβη ή ζημιά που έγινε στον χώρο και οφείλεται στον πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνεται, είναι υπεύθυνος ο πελάτης (θραύση υαλικών, ειδών υγιεινής, βλάβες στα έπιπλα, στα σεντόνια, στις πετσέτες).
- Το ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περιπτώσεις ζημιάς ή απώλειας αντικειμένων που φέρουν οι επισκέπτες ή τα πρόσωπα για τα οποία είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι, καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη, η καταστροφή, ή η απώλεια, οφείλεται σε ανωτέρα βία ή φυσικές καταστροφές όπως σεισμό, πυρκαγιά ή άλλες ιδιάζουσες συνθήκες.
- Κατοικίδια ζώα δεν φιλοξενούνται στο κατάλυμα.